Notis Hak Cipta

© Jasadbeku blogspot.com

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini perlulah mendapat izin daripada Jasadbeku blogspot.com. Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari halaman ini.Ini bertujuan untuk keselamatan dalam kebebasan menulis.Terima kasih.

PERHATIAN

1. Jasadbeku.blogspot.com TIDAK bertanggungjawab terhadap semua komen yang dihantar pembaca dan diterbitkan semula di blog ini.

2. Komen 'anonymous' TIDAK akan disiarkan. Sebarang komen yang menyinggung rasa dan bersifat serangan peribadi menurut tafsiran Jasadbeku.blogspot.com juga tidak akan dilayan.

3. Muatan, catatan, entri, pandangan peribadi Jasadbeku blogspot.com TIDAK mewakili pandangan mana-mana pihak.

05 Julai 2009

Catatan Tentang Dia

AKU DAN METAL!!

aku ni nampak skema.. hehehe...
dalam ati sape yang tau ye tak..
aku ni layan sume genre musik..
termasuk metalll....
yang aku minati sejak taun lepas (2000007)...

ade kisah disebalik keminatan aku kat kelaguan kemetelan ni..
panjang ceritanyeeee,,, (pendekkan)
taun lepas ade la sorang cikgu ni baru mengajar kan skolah aku(smkjenjarom)...
berape punye skema daaaaa cikgu ni.. jalan macam pemalu.. untuk pengetahuan semua insan, cikgu nieh laki laki atau male atau lelaki...
mase dah dekat sambutan ary guru taun lepas, ape lagi.. terserlah la minat aku dan cikgu ni same...
ops.. lupe nak bagitau name cikgunye.....
nama beliau wan hassuat... sng cite cikgu hassuat..
dia ni rupenye mahir main gitar....
aku ni keje tiap2 taun sapu bersih la persembahan2 kat skolah..
kalo ade hri guru ke, merdeka ke... ha mmg aku dan mmber aku mierul(first lead eleven degreee band) buat preparation nak buat persembahan..
sape yang nyanyi selalunye ek??
yang nyanyi ikut angin la.. kalo ade orang yang nak nyanyi kitorang kasik performance same dia.. kalo xde, alamat aku la yang nyanyiii...
bersambong kat cikgu aswad tadik...

mase ngn prektis. nampak la skil cikgu ni main boleh tahan..
rupe2nye..
suddenly,
sekonyong-konyong,
cikgu ni budak underground... (hoh! ape tu??)
underground ni lebih kurang cam indipendent la kalo skrang ni..
dia ade band.. and main lagu metal... haaaaa dah sudahhhhh...

cikgu aswad pon cite la ngn aku n mmber2 aku pasal metal2 ni... tapi cerita ngn kitorang2 je..
dia cerite la yang metal ni camtu camni....
sbnrnye metal bukan la semestinye yang giler ba** macam orang putih buat tu.. itu sembah setan (black mental) metal ade yang takat musik je..
tapi aku respek mamat metal sbb dorang kreatif.. lagu berkuality..
xmacam artis yang popular tu.. dah le lagu komposer kasik.. nyanyi pon suare macam lembu selesema...

dipendekkan.. aku pon mintak la sample lagu2 meetal ni..
cikgunye first bagi lagu dari band CHILDREN OF BODOM....
perrrghhh... best siot.. aku mmg minat gile ngn kumpulan ni..
pastu aku mule search sendiri kat tenet n donlod lagu metal.. skrg byk la kumpulan metal yang best aku minat... macam..
cradle of filth n macam2..
lagu yang best lak..
gabrielle..
tearing tears of sorrow..
kissing the shadow.. n beratos2 lagik yang best..
sbb tu aku kecek yang metal ni kreatif..
dorang master of music..
tengok je bodo2
tapi ramai metalist tu ade ijazah.. atau higher education dari rakyat biase...


sebagai konkusi
sebagai intiha
sebagai kesimpulan
cikgu tu la yang buat aku minat metal.. tapi aku cume minat misik dia je.. aku x respek gaye hidup dorang.. minum arak lah.. tah hape2...
n lirik pon ade yang bersih ade yang x bersih.. kne hati2...
so itu je la..
MUSIC IS UNIVERSAL..



Nota: Music is Universal Language of Soul.

Tiada ulasan: