Notis Hak Cipta

© Jasadbeku blogspot.com

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini perlulah mendapat izin daripada Jasadbeku blogspot.com. Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari halaman ini.Ini bertujuan untuk keselamatan dalam kebebasan menulis.Terima kasih.

PERHATIAN

1. Jasadbeku.blogspot.com TIDAK bertanggungjawab terhadap semua komen yang dihantar pembaca dan diterbitkan semula di blog ini.

2. Komen 'anonymous' TIDAK akan disiarkan. Sebarang komen yang menyinggung rasa dan bersifat serangan peribadi menurut tafsiran Jasadbeku.blogspot.com juga tidak akan dilayan.

3. Muatan, catatan, entri, pandangan peribadi Jasadbeku blogspot.com TIDAK mewakili pandangan mana-mana pihak.

29 September 2011

Pembetulan

Ingin aku menjerit" Membesar dengan belaian alunan Iron Maiden adalah suatu kisah yang epik, dan penantian selama 19 tahun telah berakhir!".

" Abe dah berkesempatan melihat Iron Maiden dengan mata sendiri, Abe Dan.Ya, Steve Harris sungguh hebat seperti Abe Dan pernah katakan suatu masa dahulu!. Tapi Abe Dan, kita kena akui Allah lagi maha hebat kerana masih beri kesempatan kepada Steve Harris!", antara ayat yang mungkin akan terpancul keluar dari bibirku jika masih berpeluang menatap mata arwah.

nota ; ada sedikit penambahbaikan. ternyata waktu muda masa berapi-api, semoga tidak lagi mengikut panasnya api, sepatutnya mengikut indahnya cahaya.

Tiada ulasan: