Notis Hak Cipta

© Jasadbeku blogspot.com

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini perlulah mendapat izin daripada Jasadbeku blogspot.com. Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari halaman ini.Ini bertujuan untuk keselamatan dalam kebebasan menulis.Terima kasih.

PERHATIAN

1. Jasadbeku.blogspot.com TIDAK bertanggungjawab terhadap semua komen yang dihantar pembaca dan diterbitkan semula di blog ini.

2. Komen 'anonymous' TIDAK akan disiarkan. Sebarang komen yang menyinggung rasa dan bersifat serangan peribadi menurut tafsiran Jasadbeku.blogspot.com juga tidak akan dilayan.

3. Muatan, catatan, entri, pandangan peribadi Jasadbeku blogspot.com TIDAK mewakili pandangan mana-mana pihak.

02 Oktober 2011

Surat Khabar

"..kemudian membaca surat khabar-orang ramai sakit jiwa; pisau di dada, mati dirempuh lori, anak kecil dalam mangkuk tandas, pil-pil kimia sarat kepala, seksi itu biasa, tumpuan hotel murah, guru didakwa, hulur kertas bawah meja, pelajar tendang guru, isteri lari, kami kebulur, artis role model, gaji bila naik?,mereka tipu kami, sah cerai, mabuk hingga pagi. Muka depan; politikus " beras dan gula akan sampai ke rumah tuan puan jikalau mengundi saya.Kita mesti bersatu memerangi kemungkaran! Berjuang sehingga titisan terakhir!". ..................................................kelip-kelip mata, langsung tak faham, esok terpapar lagi.Lusa pun sama.Seterusnya sama juga.

tanya ; apakah? kenapakah? manusia atau robot?.

Tiada ulasan: