Notis Hak Cipta

© Jasadbeku blogspot.com

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini perlulah mendapat izin daripada Jasadbeku blogspot.com. Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari halaman ini.Ini bertujuan untuk keselamatan dalam kebebasan menulis.Terima kasih.

PERHATIAN

1. Jasadbeku.blogspot.com TIDAK bertanggungjawab terhadap semua komen yang dihantar pembaca dan diterbitkan semula di blog ini.

2. Komen 'anonymous' TIDAK akan disiarkan. Sebarang komen yang menyinggung rasa dan bersifat serangan peribadi menurut tafsiran Jasadbeku.blogspot.com juga tidak akan dilayan.

3. Muatan, catatan, entri, pandangan peribadi Jasadbeku blogspot.com TIDAK mewakili pandangan mana-mana pihak.

21 Mei 2009

Aaarrrggghhh!!!

Aaarrrggghhh!!!
"Itu bukan angkara aku"
Sukarnya manusia untuk mengaku,
Setelah meninggalkan tahi di jalanan.


Jasadbeku
200509
Bandar Puteri,Klang



Nota:Untuk pengkhianat yang membunuh jiwa dengan sengaja atau sebaliknya.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah menjadi adat dunia bro..

tapi camane ye kalau dijalanan tu tahi emas...!

jasadbeku berkata...

Kepada aku: Terima kasih,aku.Siapa "aku" ini?
boleh hamba tahu?.Anda misteri sungguh!
Yup,manusia yang mencipta adat..dan jika tahi itu emas tidak mengapalah..bertuahnya...ada apa dengan emas? untuk kemegahan? simbol kemewahan?
untuk wang raja dunia?
ermm malangnya tahi itu hanyalah sisa-sisa buangan.


Selamat berkawan,kawan..

Tanpa Nama berkata...

salam tuan,

maaf aku melalut dlm blog tuan.
aku bukanlah sape2.bukan seniman spt tuan.
sekadar jln2 sblm pulang..

salam kenal..

jasadbeku berkata...

Kepada aku:

Salam
Aku juga bukan seniman
Dan bukan juga penulis
Juga seperti:
Sekadar jalan-jalan sebelum pulang

Salam perkenalan

Pyanhabib berkata...

aaarrrrrrggghhhh!

jasadbeku berkata...

Kepada Pyanhabib: Aaaarrrrrrggghhhh juga!!

Basuh Baju berkata...

lumrah kehidupan...

arrrggghhh juga!