Notis Hak Cipta

© Jasadbeku blogspot.com

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini perlulah mendapat izin daripada Jasadbeku blogspot.com. Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari halaman ini.Ini bertujuan untuk keselamatan dalam kebebasan menulis.Terima kasih.

PERHATIAN

1. Jasadbeku.blogspot.com TIDAK bertanggungjawab terhadap semua komen yang dihantar pembaca dan diterbitkan semula di blog ini.

2. Komen 'anonymous' TIDAK akan disiarkan. Sebarang komen yang menyinggung rasa dan bersifat serangan peribadi menurut tafsiran Jasadbeku.blogspot.com juga tidak akan dilayan.

3. Muatan, catatan, entri, pandangan peribadi Jasadbeku blogspot.com TIDAK mewakili pandangan mana-mana pihak.

23 April 2009

Selagi Titik Noktahnya Tiada

Segalanya ada hari ini
Esok lusa mungkin sebaliknya
Segalanya indah hari ini
Esok lusa mungkin sebaliknya

Segalanya bermula hari ini
Esok lusa belum tentu bernyawa
Kemungkinan itu akan berterusan
Terus hadir tanpa petanda
Selagi titik noktahnya tiada



Nukilan:
Jasadbeku
24 Jan 09
2.30am
Kamar Buruk
Bandar Puteri,Klang



*Dalam suatu taklimat insuran nyawa, dia berkata "Jangan lupa tarik nafas malam ini,mana tahu esok terus terpadam".Berderai gelak tawa hadirin memecah kesepian . Seperti biasa, akan kedengaran suara-suara nakal yang menambah kata-kata itu untuk mohon perhatian. Apakah mereka tidak faham atau sengaja tidak faham atau tidak ingin faham? .Mereka ketawa terus ketawa, aku terkasima sejenak dan berbisik pada diri"satu hakikat yang pasti"

2 ulasan:

sidd66 berkata...

huhu.. kge lupo tarik napas panje2..

jasadbeku berkata...

emmmmm :)