Notis Hak Cipta

© Jasadbeku blogspot.com

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini perlulah mendapat izin daripada Jasadbeku blogspot.com. Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari halaman ini.Ini bertujuan untuk keselamatan dalam kebebasan menulis.Terima kasih.

PERHATIAN

1. Jasadbeku.blogspot.com TIDAK bertanggungjawab terhadap semua komen yang dihantar pembaca dan diterbitkan semula di blog ini.

2. Komen 'anonymous' TIDAK akan disiarkan. Sebarang komen yang menyinggung rasa dan bersifat serangan peribadi menurut tafsiran Jasadbeku.blogspot.com juga tidak akan dilayan.

3. Muatan, catatan, entri, pandangan peribadi Jasadbeku blogspot.com TIDAK mewakili pandangan mana-mana pihak.

03 November 2011

Langkah

"Tidak lagi seperti hari-hari sebelumnya, kini hari-hari aku seperti kecanduan untuk mengatasi kejahilan meskipun  tahu kejahilan tidak  akan dapat diatasi sepenuhnya, tetapi dapat dikurangkan dengan usaha berterusan menampal lohong-lohong luas kejahilan itu barangkali.Lohong-lohong itu sering terdedah kepada anasir jahat menyelinap masuk.Bukankah setiap langkah ribuan batu itu bermula dengan langkah pertama?". Katanya sebelum berlalu.Dari kejauhan, aku melihat langkahnya perlahan tetapi ada aura keyakinan dan perkasa.Barangkali mencari sesuatu yang telah lama diabaikan.

Tiada ulasan: